• "Fillers i näsan formar den efter dina önskemål!"

Boka en gratis konsultation!
  • "Fillers i näsan formar den efter dina önskemål!"

Boka en gratis konsultation!

Fillers i näsan

Fillers i näsan är en bra metod för skulptering av näsan och passar bra till att:

• - Ge ett rakare utseende på en sned näsa
  • - Jämna ut en knöl eller en ojämnhet
  • - Fylla ut eller ändra nästippen
  • - Ändra näsborrarnas form
  • - Jämna ut en krokig form “höknäsa”
  • - På optisk väg förminska en stor näsa
  • - Undvika kirurgiska ingrepp

Hur går det till?

Efter att du och din behandlare har gått igenom hur du önskar din nya näsa och ni har kommit överens så kan du välja att utföra behandlingen direkt. Din injektionsbehandlare fyller med fillers under huden med en tunn nål. Vi jobbar med Restylane och Juvederm som är de största märkena på fillers för din trygghet. Eftersom fillern innehåller bedövningsmedel så är proceduren inte särskilt smärtfylld.

Före/efter-bilder

fillers näsa

Pris för nässkulptering?

Priset för fillersbehandling i näsan varierar beroende på mängden fillers som appliceras. Det är sällan det överstiger 1 ml men beror självfallet på hur mycket som behöver justeras. Eftersom där är svårt att själv avgöra mängden som behövs kan man med fördel konsultera våra behandlare gratis! Konsultationen kan du boka genom onlinebokningen.

Mängd Pris
Standard (1 ml) 3000:-
2 ml 6000:-

Risker och biverkningar

Viss svullnad och mindre blåmärken kan uppstå. Allvarligare komplikationer som infektioner och allergiska reaktioner är ytterst ovanliga.

”Min erfarenhet från olika behandlingsområden ger mig förståelse för kundernas situation”

Nina Rödin
Injektionsbehandlare

Kontakta oss för en kostnadsfri konsultation

Vill du att vi ringer upp dig?